על חידודים וחידודין

תפסיקו עם הפלאשים, תפסיקו!
הוא אפילו לא יודע לכתוב! איך תקבלו ממנו חתימה?

אז למי שלא יודע, ליהו הוא סלב עכשיו:

מה זה? מי זה החתיך ההורס הזה מצד שמאל?!? לא, לא האישה המזוקנת, החתיך!

מה זה? מי זה החתיך ההורס הזה מצד שמאל?!?
לא, לא האישה המזוקנת, החתיך!

נכון, התמונה לא משהו, אבל זה התיעוד היחיד שיש לנו משעתיים של תהילה בהן ליהו גנב את הפוקוס במסך הראשי של אתר החדשות מספר 1 בארץ.
איך הוא הגיע לשם? ובכן,הוא, אחותו ואבא שלהם, זה עם הפאה שממוקמת באופן כל כך מוצלח, לקחו חלק בסרטון קצרצר שבא לתת מענה לפרסומת שהחליטה שהיא לא נותנת למציאות לבלבל אותה. כאן תוכלו לקרוא על הסרטון (אם עדיין לא שמעתם) ואם עוד לא ראיתם הנה הוא כאן לפניכם:

הסרטון עשה קצת רעש ברחבי הרשת (גם למזבלה הגענו) ויש הטוענים שהוא, ועוד לא מעט אקטיביסטים ברשת (והמון, אבל המון, כאילו, ממש ממש המון, חברים יקרים ומוכשרים), גרמו ליוצרי הפרסומת לשנות אותה.

שלב החידודים:

אכן, המפרסם שינה את הפרסומת. המשפט המטריד שהאב הלא נחשב כותב, הומר למשהו קצת יותר מעורב. יופי. הנשים עדיין מחייכות, לבושות יפה ומלבד אחת מהן, נדמה שכולן די חופשיות במהלך היום. כאילו, חוץ מהתינוק שברשותן, שהרי הן האחראיות הבלעדיות עליו. ומהתיקון המתבקש של "האמהות של היום" ל "ההורים של היום", הם בכלל התעלמו.

לא הבנתי.

כאילו, העלבתם את שני המגדרים ביצירת פרסומת שמתעלמת מהמושג "הורה" (וגם מעוד אחד שנקרא "שיוויון") , המשכתם לפנות רק לאמהות כדי שייקנו מוצר שעצם קיומו מאפשר לאב להיות שותף פעיל יותר בגידול הצאצא, קיבלתם פניות מלא מעט אנשים על הטעות שלכם, תיקנתם קצת גרפיקה בפרסומת ואז הוצאתם תגובה שהעוול תוקן.

אז, לא. לא תוקן דבר.

אני מחזיק בידי כפפה כרגע, היא וירטואלית אמנם, אבל כפפה.

הנה היא מושלכת לרצפה.

איש פרסום יקר, לרוב המשתמשים במוצר שלך יש שני הורים .

בהצלחה.

שלב החידודין:

ראיתם איזה פוטוגניים הילדים שלי?
איך אף אחד לא לוקח אותם לקמפיין?!?
הם צריכים להתחיל להכניס כסף למשפחה הזו, אחרת לא ממש ברור איזו תועלת יש בהם.

מי מרים את הכפפה הזו?

כן, לא נשארו לי כפפות ולא נעים כי
התמונה מ http://www.puffchrissy.com/category/winter-is-not-coming/

7 מחשבות על “על חידודים וחידודין

  1. קודם כל, אני באמת לא מבין איך לא לוקחים את הילדים שלך למיליון קמפיינים ברחבי העולם. הם מ-ד-ה-י-מ-י-ם!
    שנית כל, הטענה שלך מופנית כלפי המפרסמים, כאשר היא צריכה להיות מופנית כלפי החברה. אתם, האבות המוכשרים והצועקים לשינוי, כמה שלא תרגישו מלאי כח, אתם עדיין במיעוט. ברוב הבתים בארץ, וגם בעולם, האמא היא זו שנשארת יותר עם הילד וצריכה להאכיל אותו ולטפל בו. המפרסם פונה לאמהות כי יודע שכך הוא ישיג את מטרתו בצורה טובה יותר. אז המאבק שלכם טוב וחיוני וחשוב (לכם בעיקר). טבל המפרסם הוא רק ראי של המציאות, הוא לא יוצר מציאות.
    שלישית, הסרטון ממש מגניב!!! כל הכבוד!! במיוחד לבלונדינית המתולתלת ולבן ההורס שלה!
    רביעית, תן לי קישור לפרסומת המקורית. לא מוצא אותה….

    אהבתי

    • מה זאת אומרת לטעון כלפי החברה? איזו מין טענה זו? היי, אתם! תפסיקו!
      המפרסמים הם חלק מהחברה וככל שנכניס לחברות גדולות יותר הן ישנו את הדרך ובעקבותיהן השאר. רק להן יש את היכולת לספוג מכה כלכלית ולהמשיך ובעצם לשנות את הדרך ולא להעלם.
      הפרסומת המקורית ירדה מיוטיוב, אבל שמרנו כמה עותקים… אתה עדיין יכול לראות אותה בלינק ששמתי למזבלה

      אהבתי

  2. לא יודע מה זה המזבלה. אבל תראה לי כשאגיע לבקר אותך.
    הרעיון בטענה שלי הוא שהמפרסמים יפרסמו בדרך שתביא להם הכי הרבה קונים. אתם טוענים שהם טועים בגישה. אני טוען שלא.

    Liked by 1 person

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s